perjantai 12. joulukuuta 2014

10 faktaa & 10 kuvaa

Tässä tulee 10 faktaa minusta.

1. Koko nimeni on Tiina Maarit Pulkki

2. Täytin elokuun 15 päivä 20-vuotta.

3. Minun perheeseeni kuuluu isä, äiti ja veli sekä heillä olevat kaksi kissaa sekä yksi koira.
Nyt minulla on myös "uusi" pikku "perhe" johon kuuluu minun mies Mika sekä neljä rottaa.

4. Olen yksityisessä vanhainkodissa töissä ja rakastan työtäni.<3

5. Syön aina Jaffa keksistä ensin reunat jonkajälkeen saan  otettua sen marmelaadi jutun kielen päälle, jonka jälkeen yleensä kuitenkin heitän koko loppukeksin kerralla suuhun. :D

6. Olen lähes riippuvainen Coca Colasta, toiset juo kahvia niin minä coccolaa<3

7. Rakastan pastaruokaa, voisin elää hyvin syömällä pelkkää pastaa.

8. Parhaimmat ystävät mahtuu yhden käden sormiin, ei se määrä vaan laatu :)

9. Olen hyvin mustasukkainen ihminen mutten haluaisi näyttää sitä, kuitenkin olen niin läpinäkyvä jolloin yleensä rakas mieheni tekee mustasukkaisesta tilanteista vain äärimmäisen nolon minulle kertomalla muille paikalle olijoille kuinka olen nyt niin mustasukkainen kun naamani nyrpistyy tietystä kohdasta.

10. Suutun ja kiukustun äärimmäisen nopeasti todella tyhmistä asioista, kuitenkin lähes yhtä nopeasti minulle tulee huono omatunto jolloin purskahdan itkuun tai melkein purskahdan ja juoksen pyytämään anteeksi.

Ja siitä kymmenen kuvaa !







1 kommentti:

Palaute on tervetullutta ! (: